Webshops
anderen bekeken ook



Beoordelingen GfK Panel
Alle reviews, ervaringen en klachten
Er zijn nog geen beoordelingen. Laat er als eerste één achter.
Schrijf een review over GfK Panel
Geef constructieve feedback met details over je ervaring, leg uit wat er goed of slecht was, geef verbeterpunten, maar wees altijd beleefd.
Deel je ervaring
Over GfK Panel
GfK Panel is een marktonderzoeksbureau dat in 1934 in Duitsland werd opgericht. GfK specialiseert zich in het verzamelen en analyseren van consumentengegevens om inzichten en aanbevelingen aan te bieden aan bedrijven, overheden en andere organisaties.
Diensten, service en aanbod
GfK Panel biedt verschillende diensten op het gebied van marktonderzoek, zoals consumenteninzichten, marktsegmentatie, merkpositionering, prijsstrategieën, en verkoop- en distributieanalyses. Enkele belangrijke merken en diensten van GfK Panel zijn GfK Consumer Panel, GfK Retail Panel, GfK POS Measurement, en GfK Brand and Customer Experience. Voor consumenten biedrt GfK de kans om mee te doen aan panels en onderzoeken waarmee er gespaard kan worden voor cadeaubonnen.
Korting, vouchers en acties
GfK Panel biedt geen directe kortingen op hun diensten via kortingscodes of speciale evenementen zoals Black Friday en Cyber Monday. Wel beloont het bedrijf consumenten voor hun deelname aan onderzoeken, waarmee zij kunnen sparen voor leuke kortingen en cadeabonnen.
Betrouwbaarheid en klachten
GfK Panel staat bekend als een betrouwbaar en gerenommeerd marktonderzoeksbureau. Het bedrijf heeft een lange geschiedenis en werkt met tal van internationale klanten samen. Over het algemeen zijn de ervaringen van klanten positief, waarbij wordt gewezen op de waardevolle inzichten en analyses die GfK Panel biedt. Consumenten die meedoen aan de panels en onderzoeken zijn ook overwegend positief over het invullen en de beloningen. Toch zijn sommige mensen minder positief over het aantal onderzoeken wat je krijgt.
Voor- en nadelen
De voordelen van meedoen aan de GfK panels en onderzoeken zijn vooral dat je op een eenvoudige manier kunt sparen voor cadeaubonnen en kortingen. Het nadeel is dat je op basis van bijvoorbeeld je leeftijd of geslacht niet altijd in aanmerking komt voor alle onderzoeken en beperkt wordt in je deelname. Daardoor kan het langer duren voor je een mooi bedrag bij elkaar hebt gespaard.
Alternatieven
Er zijn verschillende andere bedrijven die zich richten op panels en onderzoeken waar consumenten kunnen meedoen in ruil voor cadeaubonnen of geld. Dit zijn onder andere YouGov, Beenq, Lifepoints, Toluna, Opinieland, Stempunt en Waardevolle Mening.