Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website
Meteen naar de inhoud

Trip.com reviews, ervaringen en klachten

0,0
Rated 0 out of 5
Trip.com review logo

Webshops

anderen bekeken ook

Beoordelingen Trip.com

0 van 5 sterren (op basis van 0 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%

Alle reviews, ervaringen en klachten


Er zijn nog geen beoordelingen. Laat er als eerste één achter.


Schrijf een review over Trip.com

Geef constructieve feedback met details over je ervaring, leg uit wat er goed of slecht was, geef verbeterpunten, maar wees altijd beleefd.

Deel je ervaring


Over Trip.com

Trip.com is een online reisplatform dat in 1999 werd opgericht in Shanghai, China, onder de naam Ctrip.com. In 2017 werd de naam gewijzigd in Trip.com Group Limited. Het bedrijf biedt reizigers wereldwijd verschillende reisdiensten aan zoals vluchten, hotels, autoverhuur, treinreizen, luchthavenvervoer en tours en activiteiten. Het bedrijf heeft haar hoofdkantoor in Singapore.

Diensten, service en aanbod

Trip.com is het internationale merk van Ctrip en biedt reizigers wereldwijd toegang tot meer dan 1,4 miljoen accommodaties en meer dan 2 miljoen vluchten. Ook vanuit Nederland kunnen klanten vliegtickets en hotels boeken. Daarnaast kun je op de website ook internationale treintickets kopen. Helaas nog niet voor stations in Nederland, maar wel voor veel steden in andere landen in Europa. Trip.com biedt een loyaliteitsprogramma waar klanten Trip coins kunnen sparen. Deze kunnen worden uitgegeven aan deals en kortingen.

Korting, vouchers en acties

Trip.com biedt regelmatig kortingen en aanbiedingen aan reizigers, bijvoorbeeld tijdens Black Friday en Cyber Monday. Daarnaast kunnen reizigers vroegboekkortingen krijgen bij het tijdig boeken en zijn er altijd wel deals en aanbiedingen op bepaalde hotels of bestemmingen. Ook kunnen vaste klanten zoals vermeld meedoen aan het loyaliteitsprogramma en sparen voor mooie kortingen.

Betrouwbaarheid en klachten

Trip.com heeft een goede reputatie op het gebied van betrouwbaarheid en klantenservice. Het bedrijf biedt een 24/7 klantenservice in 20 talen en heeft meer dan 300 miljoen geregistreerde gebruikers wereldwijd. Over het algemeen zijn klanten tevreden over de service van Trip.com. Het bedrijf staat erom bekend dat het snel reageert op problemen en klachten van klanten en deze op een professionele manier oplost.

Voor- en nadelen

Een van de voordelen van Trip.com is dat het een alles-in-één reisplatform is. Reizigers kunnen hierdoor gemakkelijk verschillende aspecten van hun reis boeken en beheren via één platform. Daarnaast biedt het bedrijf regelmatig kortingen en aanbiedingen aan, wat het reizen betaalbaarder kan maken. Een nadeel van Trip.com is dat ze soms hogere prijzen rekenen dan andere reiswebsites, vooral voor vluchten.

Alternatieven

Trip.com heeft te maken met concurrentie van andere online reisplatforms zoals Booking.com, Expedia en Airbnb. Ook bekende websites om vluchten te vergelijken zoals Momondo en Vliegtickets.nl kunnen als alternatieven worden gezien.

>> meer reviews

Vergelijk reviews en bekijk meer van Trip.com

Trip.com review logo